دانلود جدیدترین فیلمها

دانلود جدیدترین فیلم روز حال حاضر سینما

دانلود جدیدترین فیلمها

دانلود جدیدترین فیلم روز حال حاضر سینما

دانلود رایگان فیلمهای سینمایی از کشورهای مختلف

  • ۰
  • ۰

پریناز-ایزدیار-بیوگرافی

در این پست از وبلاگم خلاصه ای از بیوگرافی و زندگینامه یک از خوشچره ترین و زیباترین و با استعدادترین بازیگران زن جوان سینما یعنی خانم پریناز ایزدیار را تهیه کردم امیدوازم که از خودنش لذت ببرید این مقاله به صورت چکیده برگفته شده از بهترین و معتبرتین سایت ها در زمینه بیوگرافی و زندگی نامه هنرمندان جمع آوری شده اکه امیدوارم از خودنشن لذت ببرید.در بیوگرافی امروز نگاهی خواهیم داشت به زندگی و اثار یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن سینمای ایران که با بازی در سریال شهرزاد در نقش شیرین توانست به اوج موفقیت برسد وی تا به امروز در فیلم ها و نمایش های بسیار زیادی حضور یافته است که از مهمترین آنها می توان به ورود آقایان ممنوع، ویلایی ها و ابد و یک روز اشاره کرد. پریناز ایزدیار (Parinaz Izadiar) در تاریخ 8/شهریور/1364 در شهر بابل بدنیا آمد. ایزدیار در خانواده ای تحصیل کرده رشد پیدا کرد. وی از کودکی علاقه بسیار زیادی به هنر و بخصوص هنرپیشگی داشت و بعد از گذراندن دوران راهنمایی تصمیم گرفت تا وارد رشته هنر شود اما بخاطر مخالفت خانواده اش که دوست داشتند او نیز همانند دیگر اعضای خانواده پزشک شود مجبور شد تا رشته تجربی را انتخاب کند اما با ورود به دوران پیش دانشگاهی تصمیم خودش را گرفت و به رشته هنر تغیر رشته داد. برای ادامه بیوگرافی Parinaz Izadyar با ما همراه باشید.

بیوگرافی پریناز ایزدیار و همسرش

ایزدیار دوران کودکی خودش را  در شهر مادری اش بابل گذراند و سپس بخاطر شغل پدرش مجبور شد تا همراه خانواده به تهران مهاجرت کند. زندگی در پایتخت باعث شد تا پریناز یک قدم به علاقه دیرینه اش یعنی بازیگری نزدیک تر شود اما مشکل اصلی همچنان پا برجا بود و آن هم مخالفت های پدرش با بازیگر شدن او بود. همه چیز برای این بازیگر خوب کشورمان بیکباره شکل گرفت، او در دوران دانشجویی به اصرار یکی از دوستانش برای فیلم یک مرد یک شهر تست بازیگری داد و در کمال تعجب پذیرفته شد. در ابتدا خانواده او مخالف بازی او بودن اما رفته رفته بخاطر اصرار های بسیار زیاد پریناز تسلیم خواسته او شدند. فیلم یک مرد، یک شهر فیلمی به کارگردانی حسن هدایت می باشد که در سال 1386 بر روی پرده سینماها رفت. داستان این فیلم در رابطه با شخصی به نام اسماعیل مینوی کارآگاه پلیس آگاهی است. بعد از سال ها با او تماس می گیرند تا برای تحویل بقایای پیکر برادر شهیدش به خرمشهر برود. اسماعیل راهی سفر می شود و در راه، نزدیک خرمشهر تصادف می کند؛ اما انگار این حادثه بهانه ای است برای کشف راز یک قتل. پریناز با توجه به استعداد بسیار زیادی که از خود در این فیلم نشان داده بود اما نتوانست به شهرت زیادی دست پیدا کند و نیاز به چیزی شبیه به یک معجزه داشت تا به یک بازیگر مطرح تبدیل شود.

 

شاید بتوان اغاز معروفیت ایزدیار را با بازی در سریال 15 کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علیرضا افخمی دانست، این سریال در سال 1390 از شبکه 3 سیما بر روی آنتن رفت داستان این سریال درباره شخصی به نام امیرحسین با بازی مهدی سلوکی می باشد که مدیر یک شرکت پخش دارویی است که متعلق به همایون فرزین می‌باشد. امیرحسین از کودکی در خانه همایون فرزین بزرگ شده‌است و عاشق آیدا (شبنم قلی خانی)دختر فرزین است. پسر فرزین که از امیرحسین کینه به دل دارد و رابطه‌اش با پدرش خوب نیست و به کمک دوستانش از شرکت پدرش دزدی می‌کند که در حین آن امیرحسین سر می‌رسد و با ضربه دزدان به کما می‌رود و سعی می‌کنند جسد او را در مکانی دور از بین ببرند. شواهد و مدارک دزدی علیه امیرحسین گواهی می‌دهد. در این فیلم پریناز ایزدیار در نقش مینا ظاهر می شود که دختری است که چند سال پیش بخاطر خودکشی به کما رفته است و در عالم کما روحش با امیر حسین در ارتباط است و از او می خواهد تا بعد از بازگشت دوباره اش به دنیا کاری مهم را انجام دهد. 

parinaz-izadyar-بیوگرافی

وی پس بازی در این سریال توانست به آرزوی دیرینه اش که همان بازیگر در سطح حرفه ای بود دست یافته بود، پریناز سپس با بازی در سریال زمانه حسن فتحی به اوج محبوبیت دست پیدا کند، او در این سریال در نقش وکیل جوانی به نام ارغوان بازی می‌کرد که در طول سریال دچار افت‌وخیزهای درونی و بیرونی فروانی می‌شود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به چند فیلم و سریال مطرح این بازیگر خو.ب کشورمان.

 

نگاهی به فیلم ها و سریال های برتر پریناز ایزدیار 


در سال 1390 ایزدیار حضور کوتاهی را در فیلم ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان به ایفای نقش پرداخت. فیلم ورود آقایان ممنوع فیلمی در ژانر کمدی می باشد که بازیگران بسیار زیادی از قبیل رضا عطاران، ویشکا آسایش، پگاه آهنگرانی، مانی حقیقی، بهاره رهنما، زهره حمیدی، فلامک جنیدی، علی صادقی، ستاره پسیانی، حدیث میرامینی، مهرناز بیات، سیاوش چراغی پور، کتایون امیرابراهیمی، پریناز ایزدیار در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم نیز همانند فیلم های دیگر جوان جنبه انتقادی دارند و سعی دارند تا نگاهی متفاوت به جامعه داشته باشد.، همه چیز با حضونر عطاران در مدرسه ای که ورود آقایان در آن ممنوع است آغاز می شود و رفته رفته او را با مشکلات و دسیسه های بسیار زیاد که توسط شاگردانش برای او ساخته اند رو به رو می شود. 

داستان فیلم : مدیر یک دبیرستان دخترانه خصوصی با ورود آقایان به مدرسه خود شدیداً مخالف است. اما وقتی دبیر شیمی به علت زایمان شش ماه مرخصی می‌گیرد، مجبور می‌شود تا یک دبیر جایگزین به دبیرستان بیاورد؛ ولی تلاش وی برای یافتن دبیر زن در میانه سال تحصیلی بی‌فایده است و وی مجبور است یک مرد را به عنوان تنها گزینه بپذیرد.

 

در ادامه عکس هایی از این بازیگر زیبای ایرانی را برای شما قرار میدهدم امیدوارم از تماشای آنها لذت ببرید.

 پریناز ایزدیار بیوگرافی

بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر سینما

بیوگرافی بازیگر زن سینما پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر سینما

پریناز ایزدپار و همسرش

​​​​​​​بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر سینما

همسر پریناز ایزدیار

بیوگرافی parinaz-izadyar

 

منبع : بیوگرافی بازیگران 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی